Przyjęcie do serwisu 2024 Dane klienta Imię Nazwisko Numer zgłoszenia 10/10/2024TelefonEmail Hasło Hasło logowaniaMarka Model Nr seryjny Stan sprzętu Czy laptop się odpala, czy ma widoczne ślady użytkowania.Dodatkowa zawartość Zasilacz, torba, myszka (odbiornik radiowy)Dokładny opis usterki Firma MPI serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych podczas wykonywania czynności serwisowych oraz za uszkodzenia powstałe w trakcie "do" i "z" serwisu. Serwis dokona wszelkich starań, żeby wykonać naprawę w czasie 14 dni roboczych. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia "nietypowych" części zamiennych. Jeżeli koszt naprawy nie przekroczy 250 zł naprawa zostanie wykonana bez dodatkowych konsultacji kosztów z klientem. W innym przypadku naprawa będzie kontynuowana po uprzedniej konsultacji oraz uzyskaniu zgody Klienta Firma MPI serwis zastrzega sobie możliwość odstąpienia od naprawy w przypadku braku wymaganych specyficznych części zamiennych. Wadliwie działający sprzęt w wyniku instalacji własnej oprogramowania dokonanej przez klienta, nie podlega reklamacji na wykonanie usługi. Za akcesoria pozostawione w sprzęcie, a nie wpisane przez klienta w formularz przyjęcia sprzętu serwis nie odpowiada Przekazujący oświadcza, że zapoznał się z regulaminem świadczenia pogwarancyjnego usług serwisowych. Na wykonane usługi serwis udziela 3 miesięcznej gwarancji, wyjątkiem są komputery, które uległy zalaniu bądź uszkodzeniu ze strony instalacji zasilającej lub wyładowań atmosferycznych. Gwarancja na usługę naprawę takiego sprzętu wynosi 1 miesiąc. Wymienione elementy objęte są indywidualną gwarancją ich producentów (sprzedawcy) ......................................... Czytelny podpis klienta ......................................... Podpis przyjmującego MPI serwis ul. Dożynkowa 4264-100 Lesznotel: 600 142 975www.mpiserwis.plkontakt@mpiserwis.pl